CpNLF

1.Player Stats: Pokazuje całkowitą szeregi klasy i nazwy gildii, gdy w Nexus, skarbiec, a Guild Hall. Pokazuje również pakiety, na sprzedaż, gdy w nexus lub skarbca. Jeśli wydajność statystyki jest włączony, pojawi się okno tutaj.

2.Fame and Gold: Pokazuje całkowitą ilość sławy i złota na koncie. Toggleable opcja pokazywania menu kupna złota po dwukrotnym kliknięciu.

3.Mini-mapa: Mała wersja mapy gry, nie obraca się (+ i - aby powiększyć), z żółtymi kropkami dla innych ludzi, zielone kropki, dla osób w gildii, kropki czerwone na potwory i niebieskich kropek dla portali.

4.Nexus / przycisk Opcje: Kiedy w nexus, przycisk Opcje daje dostęp do menu opcji. Wszędzie indziej, przycisk nexus przejście do Nexus.

5.Level / bar Doświadczenia: zielony pasek exp pokazuje postęp do następnego poziomu. Po osiągnięciu poziomu 20 to zamieni się w pomarańczowym pasku Sława, pokazując, jak wiele sławę potrzebne do następnej misji klasy. Aktywując pokazuje aktualną liczbę exp / fame.

6.HP / MP bary: Najedź kursorem, aby zobaczyć numer z max.

7.Wyposażenie przedmiotów Broń, pkt Ability, zbroi i pierścień

8.Karty menu: Kliknij na nich, aby wyświetlić swój inwentarz, plecaki, czy statystyk postaci.

9.Inwentaryzacja / Statystyki: Kiedy w ekwipunku lub plecaku, wyświetla 8 slotów w torbie, przesunięcie kliknięcie lub przypisanych do skrótów klawiaturowych (domyślnie 1-8) do używania, lub można przeciągać elementy. HP i MP mikstury są przechowywane oddzielnie, aż do max 6 każdy. Wykazując Statystyki postaci, pokazuje bohatera atak, obrona, szybkość, zręczność, witalność i mądrość.

10.Czat / obszar Wiadomość: komunikaty gry i wiadomości od innych graczy (klawisza Enter, aby rozpocząć pisanie wiadomości). Regularne wiadomości trafi do całego królestwa, lub jeśli w pobliżu zawodników Nexus.

11.Menu Proximity: Jeśli stoisz w pobliżu torby piersiowej lub element, obszar ten będzie pokazać elementy w środku (można przeciągnąć je do torby). Jeśli stoisz w pobliżu portalu, button tutaj będzie można wprowadzić. Jeśli stoisz w pobliżu pozycji w magazynie Nexus, button tutaj będzie można go kupić. W przeciwnym razie, jeśli są inni gracze wokół ciebie, obszar ten będzie zawierać nazwy i klasy do 6 z nich. Najeżdżając na ich nazwy, można zobaczyć ich poziom, wyposażenie, pozostałe HP / MP i questy klasowe zakończone. Na wejściu do portalu lub kupując towar, możesz użyć przycisku interakcji (domyślnie 0), aby wprowadzić / kupić.