FANDOM

Nexus (lub też Spawn) to królestwo, w którym zaczynamy rozgrywkę.Jest on (zazwyczaj) bezpieczny od wszystkich sługusów Oryxa . W Nexus można rozmawiać i handlować z innymi graczami, kupować złoto (gold), opcje dostosowywania, bronie, zbroje, klucze lochów i wiele innych przedmiotów. Nexus zmienia również tematy okresowo. 

BudowaEdytuj

Na początku pojawiamy się na nie wielkiej wysepce (Spawnie), otoczoną wodą i z czterema drewnianymi mostami. W wodzie znajdują się cztery fontanny tryskające wodą. Jeśli pójdzie się po lewy moście (z perspektywy mapy) przejdzie się do miejsca, w którym można kupić zwierzątka (Pety) i znajduje się tam "Cloth Bazaar Portal". Pójście po prawym mostu sprawia, że dojdziemy do miejsca, w którym sprzedaje się miecze i różdżki oraz znów portal. Przejście po dolnym moście oferuje dostanie się do miejsca, w którym można zdobyć przeróżne dodatki i zbroje.

Górny most w przeciwieństwie do innych jest tego samego koloru, co styl Nexu'usu i prowadzi do najważniejszego miejsca - Miejsca, w którym tak naprawdę zaczyna grę - miejsca, w którym można wybrać świat, na którym chciałoby się grać, oferując przednim miejsce, w którym znajdują się "Mistery Box Shop" oraz "The Alchemist". Po lewej stronie tego miejsca znajduje się "Enter the Arena" oraz jej strażnicy. A po prawej natomiast "Create a Guild".

SerweryEdytuj

Tak naprawde to jest wiele Nexu'sów, ale wszystkie pod względem budowy i opcjami startowymi, niczym się nie różnią. Jednak, jeśli ktoś chce wyjątkowo pograć z innym graczem to wejście obydwóch graczy na ten serwer umożliwia taką możliwość (Nadal szanse są małe, ponieważ w ciągu dnia aż 10000 graczy może wejść na tylko jeden serwer). By ustawić serwer, na którym chce się grać należy wejść do menu głównego, kliknąć opcje "Servers" i ustawić sobie jednen z pośród wielu/licznych serwerów. Po ustawieniu serwera, wokół jego "ikony" pokaże się żółta obwódka.

ZwierzętaEdytuj

Nexus jest zamieszkany przez owce, inne motywy mają różne zwierzęta. W Halloween Nexus miał nietoperze, Harvest Nexus miał indyki, a Winter Nexus miał Króliki.

InneEdytuj

=Zmiana nazwy Postaci (statue)Edytuj

Ten posąg służy dwóm celom. Między innymi pozwoli wybrać unikalną nazwę dla siebie. Nazwa ta może zawierać nie więcej, niż 10 znaków. Składać się mogą tylko z liter. Nazwę możesz wybrać tylko raz, więc dobrze się zastanów. Warto też wspomnieć, że można tu wrócić i zmienić nazwę, lecz kosztuje to 1000 złota (gold).

Vault PortalEdytuj

Są to złote drzwi, prowadzące do skarbca. Skarbiec ten zawiera 20 skrzyń. Niestety, tylko jedna skrzynia jest darmowa, resztę należy zakupić (500 złota [gold]

Nexus10