Wizard 0
Wizard (z pol. Czarodziej) to jedna z grywalnych postaci w Realm of the Mad God. Jest ubrany w niebieski strój z kilkoma brązowymi elementami i czapkę oraz ma żółtawą skóre i laskę w dłoni. Postać tą możemy wybrać w wyborze postaci, podczas tworzenia Save. Jest startową postacią i nie wymaga wykupywania lub wykonywania odpowiednich czynności. 

Walka Edytuj

Czarodzej mimo iż jest pierwszą postacią w grze, nie jest taki słaby i łatwy do zabicia. Nawet w porówaniu do późniejszych pobratymców i cieszy się sporą popularnością wśród graczy i nie tylko początkujących. Ale tak naprawdę to czy jest mocny, czy słaby, zależy od ekwipunku. Standardowo zaczyna z energy staff oraz zaklęciem, bez zbroi i dodatku, podstawowy ekwipunek jest najsłabszym jaki może mieć podobnie, jak w przypadku innych postaci. Na początku jest słaby i przesto może, być denerujący, więc w pierwszych stadiach gry należy się skupić na podstawowych przeciwnikach (Piratach, wężach i czerwonych kryształach) i dwóch najsłabszych bossach - Królowej Pająków i Maga Goblinów . Wraz ze zdobyciem Firebrand Staff i jakiejś zbroi można zacząć walkę ze silniejszymi przeciwnikami i bossami. 

WskazówkiEdytuj

  • Wizard w przypadku większości bossów, powinnien używać Specjalnych ataków, a gdy te się skończą - normalnych.